Kiitos minua tukeneille ja äänestäneille. Olen tyytyväinen tulokseen, PerSujen nosteessa KD:n yhden paikan pitäminen Uudellamaalla on hyvä asia sekä jokainen ehdokas teimme yhteisen työmme äänipotin eteen ja uudeksi, poliitikan saralla täysin untuvikoksi pienessä puolueessa keräsin mielestäni ihan hyvän äänimäärän. Budjettini oli pieni ja tunnettavuuteni pientä, en tunne toimittajia/minulla ei ole verkostoja/tukiryhmää ei juuri ollut, luonnollisesti, kun ei sitä tunnettavuuttakaan ole ;-), mutta pienellä porukallakin pärjäsi kovasti töitä tehden, (kiitos miehelleni ja muutamalla muulle), mutta joita toki tarvittaisiin lisää (pieni vinkki ;-)). Ja kyllä kuitenkin jokainen ääni lämmittää ja se luottamuksenosoitus, jonka sitä kautta sain. Vaalihässäkän keskellä suoritin vielä "Erityispedagogiikan perusopinnot 25op" avoimessa yliopistossa loppuun arvosanalla 4 (asteikolla 1-5), joten siitäkin olen kiitollinen, että se onnistui. :-)

Bloggaaminen täällä Usarissa (ja muualla ) jatkuu, miten kerkiän. Olen hoitovapaalla syksyyn asti, sitten työt jatkuvat. Yhteiskunnallinen kiinnostus toki jatkuu (katse kohti kuntavaaleja :-)) ja innolla seuraan näitä muitakin blogeja täällä.

Maria :-)