Tämä on aviomieheni kirjoittamani blogi, jonka julkaisen täällä:

En ole aiemmin kirjoittanut blogia/muita kirjoituksia, koska en ole kokenut, että on niin tärkeää asiaa, mutta nyt täytyy tehdä poikkeus, koska tämä asia on todella tärkeä.

Eli kuten kaikki Rajakarien pariskunnan tuntevat varmaan arvaavat, että aion ylistää vaimoani, niin totean, että olette oikeassa.

Olen aina ollut perusluonteeltani hyvin rehellinen ja suorapuheinen ja jos jossain asiassa on mielestäni jotain vikaa, tuon sen kyllä esiin.

Tapasin vaimoni helmikuun 6.päivä vuonna 2003 ja siitä lähtien olen ollut vaimoni kanssa tekemisissä, menimme kihloihin 22.3. 2003 ja vihille 17.8.2003, vaikka tosin täytyy myöntää, että olisin vienyt vaimoni vihille heti ekana päivänä kun tapasimme, jos olisi pokkaa riittänyt. Silloin tavatessani vaimon, joudun huomaamaan olevani ensimmäistä kertaa elämässäni täysin pihalla/hämilläni etten tiennyt miten tässä näin kävi, että minä, joka olen aina ennen pitänyt itseäni maltillisena ja hitaana, menin ihan sekaisin tästä ihanasta naisesta ja sitä jatkuu vielä tänä päivänäkin.

Näiden vuosien aikana olen oppiessani tuntemaan vaimoani paremmin, olen huomannut hänen hyvät sosiaaliset taidot ja kirjallisen tuottamisen lahjan sekä innon, joka tarttuu myös muihinkin. Ja olen jo useita vuosia vaimoani kehoittanut/kannustanut menemään mukaan politiikkaan. Ja nyt kun viimein on näin tapahtunut, toivon todella, että hänen kykynsä huomataan ja että se realisoituu myös äänestämisenä. Ja lupaan kaikille, jotka häntä äänestävät, että tulen tukemaan vaimoani nyt ja jatkossa. Äänestä siis Maria Rajakari Uudeltamaalta eduskuntaan eli 348 ja puolue oli:KD.

P.S Voi olla, etten enää kirjoita blogeja enää pitkään aikaan, se jää nähtäväksi.

Kirjoittaja:Teppo Rajakari